Nowy Citroen C3 – jeszcze bardziej awangardowy

Po czterech latach od premiery Citroën przedstawia odnowiony model C3. Od debiutu rynkowego w 2016 roku trzecia generacja tego modelu okazała się prawdziwym sukcesem i sprzedała się w ilości 750 000 egzemplarzy. Nowy Citroen C3 odznacza się wyrazistą, barwną osobowością i niezrównanym komfortem.

Nowy Citroen C3 to wyższy poziom komfortu wnętrza w swojej klasie, który osiągnął dzięki nowym, zwyczajowo stosowanym w pojazdach wyższej klasy, siedzeniom Advanced Comfort. Po raz pierwszy wyposażono w nie samochód z tego segmentu. W aucie zastosowano także 12 technologii wspomagających kierowcę i ułatwiających codzienne użytkowanie samochodu, takich jak wspomaganie parkowania przodem czy liczne usługi mobilne: Connect Assist (wzywanie pomocy / SOS), Connect NAVi z ekranem dotykowym 7″ i Connect Play, dzięki któremu można przenieść ekran smartfonu na ekran samochodu. Wszystko dla ułatwienia codziennego życia zgodnie z aktualnymi trendami.

Napędzany wysokowydajnymi silnikami spalinowymi, które spełniają normy Euro 6 i łączą wysokie osiągi z niskim poziomem emisji, nowy Citroën C3 jest uniwersalnym modelem plasującym się w sercu rynkowej oferty.

Charyzmatyczny, o sympatycznym wyglądzie model C3 jest bestsellerem marki, który od momentu swego debiutu rynkowego sprzedał się w 4,5 milionach egzemplarzy. Na koniec grudnia 2019 roku znalazł się w pierwszej piątce najlepiej sprzedających się w Europie modeli klasy B i był trzecim najlepiej sprzedającym się modelem we Francji. Dziś kontynuuje ofensywę w tym bardzo konkurencyjnym segmencie, eksponując unikatową stylistykę, wyrazistą, barwną osobowość i wysoki komfort, tak charakterystyczny dla wszystkich modeli marki. To właśnie ten model dał nowy impuls do rozwoju marki w 2016 roku i zdobył serca ponad 750 000klientów na całym świecie. Koncepcja „Inspired by You” okazała się sukcesem i dziś chcemy kontynuować jej ekspansję wśród młodych ludzi mieszkających w miastach lub w ich pobliżu – kreatywnych, optymistycznych, będących w nieustannym w ruchu. Nowy model będzie też atrakcyjną ofertą dla firm. W 2019 roku sprzedaż Citroëna C3 w tym segmencie wzrosła o 12,6%, zarówno jeśli chodzi o wersje osobowe jak i dostawcze.

Nowa odsłona modelu potwierdza strategię Citroëna, który chce iść własną drogą i tworzyć samochody inne niż wszystkie. Nowy Citroën C3 to samochód o niepowtarzalnym charakterze, największych możliwościach personalizacji i najwyższym komforcie w swoim segmencie.

Nowy Citroën C3 pojawi się w salonach sprzedaży w połowie czerwca 2020 rok