Grupa FLPR z Wrocławia była jednym z partnerów podczas uroczystej gali wokół inauguracji II. edycji kampanii Badaj się Regularnie oraz ogłoszenia powstania Fundacji Badaj się Regularnie.

Grupa FLPR z Wrocławia była jednym z partnerów podczas uroczystej gali wokół inauguracji II. edycji kampanii Badaj się Regularnie oraz ogłoszenia powstania Fundacji Badaj się Regularnie. W trakcie wydarzenia obchodzono również 5. urodziny Royal Clinic.  

Odświętna gala odbyła się 11 listopada w Arche Hotel Krakowska. Gwoździem programu było ogłoszenie powstania Fundacji Badaj się Regularnie, której misją jest promowanie i wspieranie regularnych badań jako kluczowego elementu dbania o zdrowie. Towarzyszyły temu obchody 5-tych urodzin Royal Clinic. Jest to klinika medyczna w centrum Warszawy, która świadczy kompleksową opiekę specjalistyczną, spełniając przy tym najwyższe standardy diagnostyczne.

Grupa FLPR obsługiwała social media Fundacji, odpowiadała również za szeroko rozumianą oprawę graficzną wydarzenia: projekt ścianek, zaproszeń, wizualizacje wideo, spoty promujące czy materiały drukowane. Wrocławska agencja znalazła się w gronie partnerów tuż obok takich firm jak ZnanyLekarz, Polski Bank Komórek Macierzystych, Arche Hotel Krakowska oraz DNA Medical Group.

Wydarzenie poprowadzili Maciej Kurzajewski i Kasia Cichopek, a bogaty program artystyczny składał się z występów tanecznych Martynki Stawowy oraz Jana i Leny Klimentów. Nie zabrakło rozpoznawalnych gości, m.in. Julii Kamińskiej, Aleksandry Popławskiej czy Klaudii Halejcio.