RENAULT prezentuje zupełnie nowy model AUSTRAL

Renault wprowadza do swojej gamy SUV-ów nowy ambitny model: Renault Austral. Całkowicie nowy projekt wpisuje się w tradycję produkcji „samochodów do życia” i wyznacza kolejny kamień milowy w ofensywie segmentu C, zapoczątkowanej przez Arkana i całkowicie nowego Megane E-TECH Electric.

Całkowicie Nowe Renault Austral łączy w sobie cechy charakterystyczne modeli SUV z nowymi zasadami projektowania „zmysłowej technologii” Renault: jego zaokrąglona, ​​zmysłowa sylwetka stylowo współgra z wyrazistymi geometrycznymi liniami, detalami konstrukcyjnymi, takimi jak technologia mikrooptyczna zastosowana z tyłu Światła LED i wzory w kształcie rombu w przednich światłach.

Wygląd zewnętrzny Australa jest atletyczny, wyrafinowany i elegancki. Emanuje wysokim poczuciem jakości, wzmocnionym przez dobrze dopracowane geometryczne linie i idealne proporcje, które dają poczucie przestronności, gdy patrzy się na nią z zewnątrz. Najwyższy poziom wykończenia obejmuje w standardzie dwukolorowe wykończenie, a całość postawina została na zupełnie nowo zaprojektowanych felgach o wielkości od 17 do 20 cali.

Renault Austral korzystać będzie z szeregu innowacyjnych, zelektryfikowanych układów napędowych, w tym najnowsza generacja silników E-TECH Hybrid w sieci 400 V o mocy do 200 KM, oraz dwa silniki benzynowe: 130 KM 48V Mild Hybrid Advanced i 140 KM / 160 KM 12V Mild Hybrid.

W nowym Renault Austral zadebiutuje samoładujący się silnik E-TECH „w pełni hybrydowy”, który został udoskonalony, aby napędzać pojazd z segmentu wyższej klasy o lepszych osiągach i większej przyjemności z jazdy, przy jednoczesnym zmniejszeniu zużycia paliwa i emisji CO2. 3-cylindrowy silnik benzynowy o pojemności 1,2 l z turbodoładowaniem połączony z silnikiem elektrycznym, akumulator litowo-jonowy 400 V o pojemności 1,7 kWh generuje moc do 200 KM! Podobnie jak w przypadku poprzedniej generacji silników E-TECH Hybrid, samochód zawsze uruchamia się w trybie w pełni elektrycznym, zapewniając kierowcy ciszę z szybkością reakcji.

Silnik Mild Hybrid Advanced to kolejna nowa jednostka debiutująca wraz z Australem, która stanowić ma alternatywę dla Diesla. Łączy najnowszy 3-cylindrowy, turbodoładowany silnik benzynowy o pojemności 1,2 litra z 48-woltowym akumulatorem litowo-jonowym i rozrusznikiem.

 

Silnik Mild Hybrid będący pierwszą hybrydową jednostką oferowaną w nowym modelu Renault, oparty jest o 1,3-litrowy 4-cylindrowy silnik benzynowy z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem, znany jest już z innych wybranych modeli Renault. Opracowany we współpracy z Daimlerem silnik, w zależności od konfiguracji może legitymować się mocą 140 KM lub 160 KM z automatyczną skrzynią biegów X-TRONIC lub 140 KM w modelu z manualną przekładnią. 160-konny silnik 12V Mild Hybrid w nowym Australu może pochwalić się maksymalnym momentem obrotowym 270 Nm dostępnym w zakresie od 1800 do 3500 obr./min i niskim zużyciem paliwa w cyklu mieszanym wynoszącym 6,2 l/100 km, przy emisji CO2 od 136 g/km.

Wraz z nowym modelem debiutują całkowicie nowe multimedia, które zapewniać mają szeroki dostęp do łączności bezprzewodowej oraz całkowitą integrację ze smartfonem użytkownika.