Onex Group liderem sprzedaży Microsoft Office 365 w II kwartale br.

ManagerOnline

Onex Group zamyka II kwartał 2015 roku pierwszym miejscem w sprzedaży Office 365  w Polsce. Ranking prowadzony przez Microsoft obejmuje wszystkich Partnerów w Polsce, kierujących swą ofertę do sektora MŚP. Onex Group po raz drugi z rzędu zdobył pozycję lidera i ma dużą szansę na otrzymanie od Microsoft tytułu Partnera Roku 2015.

Ranking Microsoft jest cyklicznym zestawieniem, podsumowującym dany kwartał. Kryteria, którymi kierowano się przy jego przygotowaniu to przede wszystkim wysokość sprzedaży w II kwartale br., liczba klientów oraz kompetencje pracowników.

– Bardzo się cieszę, że udało nam się utrzymać pozycję lidera i także w II kwartale zająć pierwsze miejsce w sprzedaży Office 365 w Polsce. To dla nas ogromne wyróżnienie i wyraźny znak, że Onex Group obrało bardzo dobry kierunek rozwoju i tak konstruuje swą ofertę, by wyjść naprzeciw oczekiwaniom przedsiębiorstw z sektora MŚP – komentuje Jakub Hryciuk, Dyrektor Zarządzający w Onex Group. – Firmy są coraz bardziej świadome korzyści, wynikających z wdrożenia rozwiązań chmurowych, dlatego też popularność Office 365 będzie stale rosnąć.  My z kolei będziemy nadal przykładać dużą wagę do zapewnienia klientom jak najlepszego wsparcia i jak najbardziej atrakcyjnej oferty – dodaje.

Kwartalne zestawienie wyników sprzedaży Partnerów Microsoftu to część rocznego zestawienia, mającego wyłonić Partnera Roku 2015. Tytuł ten uzyska firma, mająca najlepsze wyniki sprzedaży z czterech ostatnich kolejnych kwartałów, a więc ostatniego kwartału 2014
i trzech kwartałów roku 2015. Nagrodą dla najlepszych Partnerów będzie także dofinansowanie działań marketingowych w wysokości 10 tys. dolarów za 1 miejsce, 5 tys. dolarów za miejsce i drugie oraz 2,5 tys. dolarów za trzecie miejsce na podium.

Oficjalne ogłoszenie wyników konkursu na Partnera Roku 2015 nastąpi podczas konferencji Microsoft, która odbędzie się 20-22 października w Serocku.

Z danych Microsoft wynika, że w Polsce działa ponad 1,8 mln małych i średnich firm, a aż 96 proc. z nich to mikrofirmy, potencjalnie zainteresowane chmurowymi usługami Microsoft.