Nissan elektryzuje crossoverem-coupé ARIYA oraz crossoverem Qashqai z napędem e POWER

W Sztokholmie odbyły się pierwsze jazdy testowe wyczekiwanym modelem ARIYA oraz nowym Nissanem Qashqai z napędem e‑POWER, w których wzięli udział przedstawiciele europejskich mediów. To ważny krok na drodze ku zrównoważonej przyszłości.

Jazdy zorganizowano w Szwecji, która jest jednym ze światowych liderów pod względem popularności samochodów elektrycznych. Zaproszeni goście mieli okazję wypróbować dwa najważniejsze modele w elektryfikacyjnej ofensywie Nissana.

Po marcowej zapowiedzi wprowadzenia sześciu nowych zelektryfikowanych modeli w Europie, ARIYA i Qashqai e‑POWER są dowodem pozycji marki Nissan jako lidera segmentu crossoverów i eksperta w dziedzinie elektryfikacji. Pojazdy te zauważalnie się od siebie różnią, zaspokajając potrzeby europejskich klientów na różnych etapach ich gotowości do jazdy samochodem elektrycznym.

„Razem z naszymi klientami wyruszamy w fascynującą podróż ku elektryfikacji. Nasza unikatowa technologia e‑POWER wspiera kierowców w procesie przejścia na motoryzację bezemisyjną, a ARIYA jest filarem, na którym opierać się będzie nasza w pełni elektryczna przyszłość” — powiedział Guillaume Cartier, prezes Nissana w regionie AMIEO.

Stawiając klienta w centrum strategii elektryfikacji i budowy zelektryfikowanej przyszłości, Nissan nie idzie na żadne kompromisy, jeśli chodzi o wrażenia za kierownicą.

Nowy Qashqai z napędem e‑POWER zapewnia niezrównaną przyjemność z jazdy jak w samochodzie elektrycznym, jednak bez konieczności doładowywania akumulatora. Unikatowe rozwiązanie, w którym koła napędzane są wyłącznie za pomocą silnika elektrycznego, oferuje nowy poziom przyjemności z prowadzenia samochodu.

Nissan ARIYA idzie o krok dalej i proponuje nowe podejście do samochodu elektrycznego klientom już zdecydowanym na tego typu napęd. Pojazd dostarcza niezapomnianych wrażeń z jazdy i jest ucieleśnieniem japońskiego DNA Nissana – oferuje dynamiczne osiągi oraz może pochwalić się jednym z najbardziej przestronnych wnętrz w segmencie.

Modele te stanowią zapowiedź kolejnego kroku w realizacji programu Ambition 2030, czyli długofalowej wizji firmy, która zakłada przede wszystkim zwiększanie możliwości w zakresie mobilności. Wpisują się również w cel Nissana, jakim jest osiągniecie 75% udziału pojazdów zelektryfikowanych w całkowitej sprzedaży w Europie do roku obrotowego 2026.

W miarę przyspieszania procesu elektryfikacji na całym świecie, Nissan stara się wspierać klientów na tej drodze proponując ekscytującą i zróżnicowaną ofertę crossoverów ze zelektryfikowanymi napędami.

Więcej informacji na temat gamy zelektryfikowanych modeli Nissana znajduje się na stronie www.nissan.pl.