Konferencja SB Brands For Good+

SB Brands For Good+ zorganizował 20 października w warszawskiej siedzibie Cambridge Innovation Center konferencję „Shaping Behavior For Impact 22”. Matusz Głowacki z Ipsos Poland i Jan Mosiejczuk, strateg SB przedstawili wyniki badania, które pokazują zaangażowanie Polaków w dziedzinie zrównoważonego rozwoju. Wyniki okazały się bardzo interesujące, ukazując m.in. Rolę kobiet jako liderek tego trendu. Ciekawe było również porównanie z wynikami badań, jakie przeprowadzono wcześniej w USA i Turcji.

Podczas konferencji wystąpili przedstawiciele firm, które w praktyce wprowadzają zasady sustainability, m.in. Ewa Łabno-Falęcka dyr. Corporate Communication w Mercedes-Benz, Bartosz Woźnicki, członek zarządu Clovin Group, Piotr Piatkowski, dyr. MiKM Orange, Arur Nowak-Gocławski, prezes ANG, Dominika Bettman, dyr. gen. Microsoft Polska. Gościem konferencji, którą prowadziła Jolanta Zdrzałek, Managing Director SB Poland, był prof. Bolesław Rok.