Cool Wave – firma Jantoń wprowadza nowe trendy alkoholowe na rynek europejski

Jako pierwsza w Europie, spółka Jantoń wprowadza do sprzedaży nową kategorię napojów alkoholowych – seltzer, stanowiącą obecnie jeden z głównych trendów w USA. Seltzer Cool Wave firmy Jantoń wyróżnia oryginalna receptura, łącząca lekko słonawą musującą wodę z alkoholem i owocową nutą. Produkt będzie dostępny w trzech orzeźwiających smakach: mango, limonka i grapefruit.

Selzer jako kategoria alkoholowa podbił już serca Amerykanów, aby wreszcie wkroczyć na nasz rynek.

Rozbudowując portfolio produktowe, śledzimy światowe trendy w poszukiwaniu innowacyjnych  rozwiązań. Wprowadzana przez nas marka Cool Wave z kategorii seltzer nie tylko doskonale wpisuje się w nurt lekkich alkoholi smakowych, ale także odpowiada na potrzeby współczesnego konsumenta – aktywnego, starającego się ograniczać liczbę kalorii
w diecie i lubiącego być zaskakiwanym 
– mówi Jakub Nowak, Prezes Zarządu firmy Jantoń. – Cool Wave ma ogromny potencjał rozwoju zarówno ze względu na doskonały smak, jak i intrygujący wygląd, który wyróżni go na sklepowej półce.

Lekki, musujący Cool Wave  to gwarancja przyjemnego orzeźwienia. Transparentny napój w szklanej butelce o pojemności 0,275 ml wzbudza zainteresowanie nie tylko swoim wyglądem, ale przede wszystkim delikatnym posmakiem świeżych owoców i alkoholu. Produkt pojawi się w Polsce w trzech wariantach smakowych: mango, limonka i grapefruit.

Sprzedaż nowych produktów zostanie wsparta komunikacją zintegrowaną w social mediach, prasie branżowej oraz punktach sprzedaży, a także działaniami PR.  

Przybliżona cena na półce to 5 zł.

Opr: DD