Zmiany w GFKM

Gdańska Fundacja Kształcenia Menedżerów w ciągu ostatniego roku przeszła proces licznych zmian obejmujących między innymi wprowadzenie nowych i unowocześnionych produktów do oferty, rozwój technologiczny oraz usprawnione procesy wewnętrzne. Ich efektem jest odświeżony  wizerunek zewnętrzny – kompleksową przebudowę identyfikacji wizualnej, od nowego logo aż po stronę internetową Fundacji.

Zwierciadło zmian

Przyjęcie nowej identyfikacji wizualnej wynika przede wszystkim z dynamicznego rozwoju, jaki cechował ostatni rok w GFKM. Nieustannie unowocześniamy nasze szkolenia, produkty, programy MBA i wewnętrzne procesy, tak aby możliwie najlepiej spełniać oczekiwania naszych Klientów. W ten sposób linia wizualna stała się zwierciadłem zmian w GFKM. 

 Andrzej Popadiuk, Prezes Zarządu GFKM

Dynamiczna perspektywa – Twoja perspektywa!

Nowa kolorystyka logo nawiązuje do pierwotnie wykorzystywanych kolorów. Została jednak odświeżona, oparta na jednym, dominującym kolorze, nadającym mu elegancji i stabilizacji. Granat i błękit w podstawowej palecie identyfikacji marki nadają jej świeżości i nowoczesności. Natomiast dwie klamry tworzące sygnet logo, nadają mu dynamicznego charakteru oraz wprowadzają koncepcję elastyczności perspektywy: mogą rozszerzać się lub  skupiać, jak czyni to obiektyw. Nad realizacją projektów czuwała firma Engram.

Nowy język marki GFKM odzwierciedla obecny charakter organizacji oraz jej aspiracje. W trakcie prac została opracowana idea komunikacyjna rozszerzania optyki spojrzenia na wyzwania biznesowe. Wiemy, że marka GFKM pomaga swoim klientom spojrzeć na siebie i swoje organizacje w pełny i wartościowy sposób. Zastępowanie fragmentarycznego spojrzenia szerokim podejściem to kwintesencja usług oferowanych przez GFKM oraz odświeżonego wizerunku. Ponadto, nowy branding osadzony jest we współczesnych trendach komunikacyjnych. Charakteryzuje się klarownością, dynamicznością i dużą spójnością – począwszy od logo, przez ikony, zdjęcia, a skończywszy na sposobie budowania layoutów. Co istotne w przypadku marki o 25 letnim stażu – co na rynku usług doradczych oraz MBA jest swoistym ewenementem – zmiany wizerunkowe nie są zupełnym oderwaniem od przeszłości.

Bartosz Kotowicz, Dyrektor Zarządzający Agencji Brandingowej Engram

Szybko, intuicyjnie i mobilnie

Zmianie uległy nie tylko elementy identyfikacji wizualnej, takie jak logo czy materiały promocyjne ale również strona internetowa. Nowa odsłona witryny jest szybsza i lżejsza. Zaprojektowano ją tak, by była wygodniejsza w użyciu zarówno w przeglądarce desktopowej jak i na smartfonie.

Stawiając na szybką i estetyczną prezentację informacji na wszystkich platformach, zadbaliśmy o pozytywne wrażenia odwiedzających stronę GFKM. Razem z firmą Matsuu,  wykonawcą strony, będziemy poszukiwać dalszych sposobów jej ulepszenia i usprawnienia, tak aby strona nasza była bardziej użyteczna dla użytkowników, a poruszanie się po niej było jeszcze bardziej intuicyjne.