Metropolo by Golden Tulip z nominacją Best Business Hotel

Początek roku to dla Hotelu Metropolo by Golden Tulip bardzo intensywny czas. Organizacja konferencji biznesowych, przyjęć weselnych, studniówek, obsługa licznych pobytów Gości oraz obecność na najważniejszych branżowych uroczystościach to niewątpliwie okazje do nawiązywania pozytywnych relacji i pokazania światu swoich możliwości.

1 marca 2020 przedstawiciele Grupy Louvre Hotels oraz Hotelu Metropolo by Golden Tulip wzięli udział w corocznej Gali International Hospitality Awards, która w tym roku odbyła się w Kijowie na Ukrainie. Gośćmi uroczystości byli przedstawiciele najlepszych hoteli Europy Środkowej i Wschodniej. Misją konkursu jest promowanie osiągnięć branży hotelarskiej, jej profesjonalizmu oraz konkurencyjności. Organizatorem jest firma Hoteliero, która już od 10 lat opracowuje i upowszechnia wysokie standardy w hotelarskiej branży, skupiając się właśnie na obszarze Europy Środkowej i Wschodniej. Celem International Hospitality Awards jest zwiększenie poziomu komfortu i lojalności samych Gości oraz wzrost zapotrzebowania na usługi branży hotelarskiej i powiązanych z nią licznych dziedzin – właśnie te elementy pozwalają na sukcesywny wzrost gospodarczy regionu.

Wśród kilkunastu kategorii, Hotel Metropolo by Golden Tulip został nominowany do Best Business Hotel **** w towarzystwie takich marek, jak: Radisson Blue ze Słowacji, ukraiński Rius, serbski Radisson Collection oraz CentreVille z Montenegro. Na podstawie wyników za 2019 rok, laureatem tej kategorii został Montenegro CentreVille Hotel & Experiences.

– Serdecznie gratulujemy naszym Kolegom i Koleżankom, wszystkim laureatom konkursu. Hotel Metropolo by Golden Tulip nie zdobył w tym roku głównej nagrody, jednak biorąc pod uwagę dopiero pierwszy pełny rok działalności hotelu, już jesteśmy dumni z nominacji do kategorii Best Buisness Hotel **** – mówi François Delattre, Director Integration Management, odpowiedzialny za nadzór operacyjny nad dwoma krajami: Polską i Niemcami. – Jesteśmy również przekonani, że ta nominacja to dodatkowa motywacja dla całej Grupy Louvre Hotels – dodaje François Delattre.

Hotel o wysokim standardzie to nie tylko kwestia wyposażenia jego przestrzeni, eleganckich pokoi, wewnętrznych udogodnień czy ekskluzywnej restauracji. Ważną częścią, która odpowiada przede wszystkim za budowanie reputacji i konkurencyjności danego hotelu jest obsługa, to dzięki niej goście hotelowi czują się komfortowo i polecają znajomym daną markę.

Krakowski Metropolo by Golden Tulip to czterogwiazdkowy hotel, który łączy w sobie najlepsze cechy z dwóch kultur: chińskiej i europejskiej, znanych ze swojej dbałości o szczegóły oraz innowacyjności. Do dyspozycji gości hotel oddaje 220 pokoi, które w pełni oddają klimat chińskiego art deco, dodatkowo zostały zaprojektowane tak, aby każdy mógł się poczuć tutaj komfortowo. Hotel dysponuje również przestrzenią konferencyjną o łącznej powierzchni 5000m2. Doskonałym uzupełnieniem jest resaturacja Yulan, w której Szef kuchni serwuje gościom dania o niepowtarzalnym połączeniu smaków Chin i Europy.