W grudniu 18 nowych sklepów KiK

Na liście grudniowych planów KiK znalazło się aż 18 nowych otwarć. Szczególne miejsce w komunikowanej i realizowanej strategii rozwoju marki ma intensywna ekspansja. Obserwując aktualne działania brandu można stwierdzić, że osiągnięcie liczby 250 sklepów w 2018 roku zostanie zrealizowane, nawet z nawiązką.

Pośród miast, w których znajdą się nowe punkty sprzedażowe KiK są m.in. Gliwice, Koronowo, Koszalin, Łomża, Lidzbark, Ostrowiec Świętokrzyski, Siedlce i Piotrków Trybunalski. Sklepy sieci pojawiają się w centrach handlowych, retail parkach, ale także przy uczęszczanych deptakach czy głównych ulicach miast.

Zgodnie z założeniami w grudniu sieć KiK ma się powiększyć o 18 nowych sklepów. Biorąc pod uwagę, że każdemu z nich towarzyszy specjalne wydarzenie z atrakcjami i konkursami, bardzo atrakcyjna, otwarciowa oferta oraz promowanie na lokalnym rynku poprzez media i przestrzeń miejską można stwierdzić, że KiK przyjął na siebie niemałe wyzwanie.

– Każde z nowych otwarć to nasz mały sukces. I każde z nich chcemy wspólnie świętować z naszymi klientami. Jednak duże doświadczenie, które mamy (i wciąż zdobywamy) w tym zakresie pomaga nam ze spokojem ducha podchodzić do kilku otwarć jednego dnia i nawet kilkunastu w ciągu tak krótkiego miesiąca jakim jest grudzień – komentuje Mariusz Kulik, dyrektor generalny sieci sklepów KiK.