SAP Run Simple Tour – biznes w erze transformacji cyfrowej

ManagerOnline

Do Warszawy zawitał SAP Run Simple Tour. To specjalna ekspozycja, w której firmy SAP i Intel przedstawiły najciekawsze systemy zmieniające biznes, usługi i życie codzienne, a nawet współczesny sport. Interaktywne prezentacje ukazały funkcjonalności systemów, z których korzystają najwięksi globalni przedsiębiorcy, producenci i usługodawcy.

Tradycyjne rozwiązania IT stają się niewystarczające dla współczesnych użytkowników. SAP Run Simple Tour dał gościom wydarzenia okazję, by poznać systemy pozwalające w błyskawiczny sposób analizować rzeczywistość, dostosowując się do wyzwań ery transformacji cyfrowej.

– Nowe technologie zmieniają nasze podejście do biznesu i usług. Według prognoz ABI Research, w ramach Internetu Rzeczy do 2020 r. będzie użytkowanych ponad 30 mld urządzeń. Każdego dnia korzystamy z systemów mobilnych, chmury obliczeniowej czy aplikacji ściśle połączonych ze sobą siecią. Wraz z firmą Intel pokazujemy, że ta ogromna ilość danych, które dostarcza świat, może stawać się przydatnym narzędziem w codziennym życiu. Odpowiednia analityka przekształca je w praktyczne informacje, pozwalające nam np. zrobić błyskawiczne zakupy czy też wziąć pożyczkę bez wypełniania skomplikowanych formularzy. Zjawisko znane pod nazwą transformacji cyfrowej oddziałuje więc nie tylko na skomplikowane procesy biznesowe, ale i na każdego z nas – skomentował Tomasz Niebylski, dyr. ds. sprzedaży w SAP Polska.

Transformacja cyfrowa znacząco wpływa na zachowania konsumentów. Rosnąca digitalizacja – w połączeniu ze zmieniającymi się oczekiwaniami klientów – zmienia również funkcjonowanie największych na świecie przedsiębiorstw. Dzięki wykorzystaniu analityki przewidującej zachowania konsumenckie, przedsiębiorstwa prowadzą spersonalizowaną komunikację z partnerami, a w konsekwencji – koncentrują się na produktach i usługach, które w danym momencie dają największą szansę osiągnięcia przychodów ze sprzedaży.

– Widzimy znaczący zwrot w kierunku wielokanałowych systemów skoncentrowanych na bardzo szeroko pojmowanej obsłudze klienta. Poszukiwanie i wymiana informacji, poprzedzające samą transakcję, odbywa się wielowątkowo, z równoległym wykorzystaniem kilku form i kanałów komunikacji jednocześnie. Rozbudowane narzędzia analityczne pozwalają przewidzieć odpowiednie potrzeby klienta, oraz błyskawicznie reagować na zmianę zwyczajów zakupowych. Znane są nam przypadki firm, które odpowiadając na nowe potrzeby swoich konsumentów, modyfikowały całe strategie sprzedażowe lub nawet zmieniały profil swojej działalności – powiedziała Aleksandra Żarkowska, Dyr. Marketingu SAP Polska.

Nowe technologie oddziałują również na dziedziny życia, które dotąd nie były kojarzone z nowymi technologiami. Z zaawansowanych narzędzi analitycznych takich, jak SAP HANA, korzystają na przykład zespoły piłkarskie, m.in. niemiecka reprezentacja piłki nożnej, FC Bayern Monachium i TSG Hoffenheim. Trenerzy mogą dzięki nim analizować każdy mecz w czasie rzeczywistym, dzięki precyzyjnej rejestracji np. ruchów piłkarzy, podań, strzałów i innych statystyk. Wszystkie te dane służą do opracowywania planów szkoleniowych, dopasowanych do indywidualnych potrzeb i predyspozycji zawodników.

Podczas prezentacji przedstawione zostały również rozwiązania dla branży przemysłowej, technicznej, czy nawet rolniczej. Polska jest jednym z ostatnich przystanków SAP Run Simple Tour. Ekspozycja do końca listopada odwiedzi jeszcze Węgry i Szwajcarię.


Więcej informacji na temat akcji na: http://www.virtualrunsimpletour.com/runsimpletour