Polski oddział Nano Interactive rozwija skrzydła dzięki środkom od angielskiego inwestora

Krzysztof Silarow za sterami polskiego oddziału, wzrost zatrudnienia, zmiana siedziby oraz większe nakłady na rozwój unikatowych produktów i własnej sieci wydawców. Zmiany te możliwe są m.in. dzięki  pozyskanej inwestycji w kwocie blisko 17 milionów złotych.

Pozyskanie 3,5 milionów funtów od londyńskiego funduszu Foresight daje Nano Interactive możliwość  realizacji ambitnych planów ekspansji międzynarodowej i przeprowadzenie dalszych inwestycji w sprzedaż, marketing i rozwój produktów. Spółka planuje również inwestycje w polskim oddziale firmy, którym pokieruje Krzysztof Silarow, pełniący dotychczas funkcję dyrektora sprzedaży i rozwoju. Nowy szef od lat związany jest z branżą reklamy internetowej, był m.in. dyrektorem wsparcia sprzedaży na Europę Centralną i Wschodnią w zanox oraz Business Development dyrektorem w Ingenious Technologies.

– Należymy do grona wiodących europejskich dostawców usług targetowania opartego na intencjach zakupowych w czasie rzeczywistym oraz wyszukiwaniu w zakresie search targetingu. Obszary te należą do najszybciej rosnących segmentów rynku reklamy internetowej, a ich łączna wartość tych dwóch rynków szacowana jest aktualnie na ponad pół miliarda dolarów – mówi Krzysztof Silarow kierujący polskim oddziałem Nano Interactive. – Ufam, że także w Polsce w ciągu najbliższych osiemnastu miesięcy staniemy się jego liderem – dodaje Silarow.

Od połowy maja 2018r. zmieni się siedziba polskiego oddziału Nano Interactive w Warszawie, co spowodowane jest m.in. potrzebą zapewnienia odpowiedniej powierzchni biurowej do stworzenia stanowisk pracy dla nowych pracowników. Firma aktualnie poszukuje do polskiego oddziału trzech osób na stanowiska: publisher manager, sales manager i account manager.

Wyjątkowość i unikatowość technologii Nano polega na analizie pozyskiwanych danych search i porównywaniu ich z założeniami i celami kampanii reklamodawców. Reklama jest wyświetlana internaucie wówczas, gdy zostają spełnione założone kryteria. System ten koncentruje się na danych search pozyskiwanych z własnej, rozbudowanej i międzynarodowej sieci wydawców, tj. z wyszukiwarek, porównywarek czy portali tematycznych jako głównym kryterium targetowania. Ma to duży wpływ na zwiększenie skuteczności tej reklamy. Co ważne, raporty umożliwiają mierzenie wielokanałowe w czasie rzeczywistym, na poziomie słów kluczowych. Dzięki temu Nano osiąga optymalizację na dodatkowym poziomie, który dotychczas był dostępny wyłącznie w SEA.

Najlepszy moment na dotarcie do użytkowników z odpowiednią reklamą to ten, kiedy aktywnie poszukują informacji, produktów lub usług – wyjaśnia Krzysztof Silarow z Nano Interactive. – Poprzez analizę szukanych fraz równolegle w wielu mediach internetowych, firma jest w stanie ocenić poziom zainteresowania użytkowników produktem lub usługą w danej chwili. Na podstawie tych danych dokonuje wyboru wysoko targetowanej reklamy. Technologia Nano dostosowuje przekaz reklamowy do intencji użytkownika, co zapewnia maksymalne dopasowanie oraz minimalizuje straty w wydatkach na reklamę – dodaje Silarow.

Search targeting to forma reklamy internetowej, w której odpowiednie reklamy display, mobile i wideo są wyświetlane użytkownikom internetu na podstawie ich historii wyszukiwania. Korzystając z platformy zarządzania danymi – Audience Manager, Nano opracowało sieć obejmującą 500 milionów unikalnych profili i korzysta z wyników ponad pięciu miliardów wyszukiwań miesięcznie. Nano współpracuje z ponad 500 klientami na całym świecie, w tym m.in. Allianz, AmericanAirlines, Lidl, KFC, GSK, LOT, Lufthansa, Marriott, MediaMarkt, Michelin, T-Mobile czy Volkswagen. Posiada biura w Monachium, Hamburgu, Londynie, Paryżu, Belgradzie i Warszawie.

M. Jaworowski