Kto nie zna marki Zepter?

Na tak zadane pytanie bardzo trudno jest odpowiedzieć przecząco. Mijająca kolejna rocznica powstania marki – rozpoznawalnej i obecnej na wszystkich kontynentach – jest dobrym pretekstem, aby zapytać osoby tworzące ją w Polsce o to, skąd biorą się jej siła i niekwestionowany sukces. To też dobra okazja do obalenia niektórych mitów i weryfikacji przekonań na temat produktów

35 lat na świecie, 32 lata w Polsce – to okazja do wielkiego święta dla marki, która uczciła swój jubileusz w Zakopanem. Do stolicy Tatr przybyli goście z całej Polski i z zagranicy, a my korzystając z okazji, zapytaliśmy o plany i o to, jak buduje się lojalność wobec marki, bo zdecydowana większość klientów po zakupie jednego produktu wraca po kolejny i potem następny.

Iwona Komar

w Zepter Polska od 31 lat. Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Zepter Polska

– W tym sukcesie nie ma żadnej tajemnicy. Po prostu klienci cenią naszej wysokiej jakości produkty, a my pracując w dziale sprzedaży, jesteśmy ich wieloletnimi doradcami oraz ambasadorami marki. Na zaufanie pracujemy latami… Nie zaryzykujemy utraty tego nieodpowiednim postępowaniem czy błędną informacją. Większość osób, które kupują produkty Zepter, znamy, mamy z nimi relacje wykraczające poza tę na linii sprzedawca–odbiorca. Jesteśmy w stanie doradzić i podpowiedzieć, rozwiać wątpliwości klienta także na etapie pozakupowym. Bardzo często te nawiązane kontakty zacieśniają się i nie kończą się wraz za zamknięciem transakcji. A my mamy przyjemność i zaszczyt wyposażać domy w sprzęt Zepter kolejnych, także tych najmłodszych pokoleń naszych klientów. To dla nas ogromne wyróżnienie i wielka przyjemność. Wiele mówi się, że marka przyszłości to ta, która jest blisko swojego odbiorcy i jego potrzeb. Nasz brand działa w ten sposób w Polsce od ponad 32 lat… i może to jest ta odpowiedź na pytanie, dlaczego jesteśmy marką wybieraną przez miliony ludzi na całym świecie.

 

Patrycja Borowicz

w Zepter Polska od 3 lat. Członkini Zarządu Zepter Polska

– Obserwujemy trendy i chętnie z nich korzystamy, ale bazujemy na wartościach najważniejszych i niezmiennych: zdrowiu i wszystkim tym, co z nim związane. Dostarczamy rozwiązania i produkty, które pozwalają świadomym odbiorcom dbać o to, co najważniejsze w życiu – zdrowie i dobre samopoczucie swoje i najbliższych. Jesteśmy w tym bardzo autentyczni i konsekwentni – doceniają to konsumenci i dlatego decydują się nam zaufać. Opieramy się na badaniach i technologiach opracowanych specjalnie dla naszej firmy i naszych produktów. W ten sposób jesteśmy w stanie oferować unikalne rozwiązania. Nie da się podrobić marki, nie da się stworzyć takich naczyń i takich urządzeń – próbowało to zrobić wiele firm, ale bezskutecznie. Świat się ogromnie zmienił na przestrzeni 35 lat, a marka w aspekcie jakości i dbałości o zdrowie klientów nie zmienia swojej postawy, ale jednocześnie stale dostosowuje się do różnych potrzeb odbiorców. Jesteśmy liderem sprzedaży bezpośredniej, ale rozwijamy również naszą platformę e-commerce, by każdy mógł w najwygodniejszy dla siebie sposób zapoznać się z naszą ofertą i kupić nasze produkty.

To, co niektóre marki dopiero odkrywają – czyli bycie blisko potrzeb konsumentów, wnikliwe słuchanie, rozumienie ich wartości i stylu życia – my stosujemy od lat. Mądra bliskość z konsumentem i jego otoczeniem to przepis na sukces nie tylko w naszej branży.

 

Nedżad Sokoljak

w Zepter International od 33 lat. Vice Prezydent ds. sprzedaży & marketingu Zepter International

– Marka, która stale uczy i edukuje – tak ktoś kiedyś powiedział o Zepter i ja się z tym zgadzam. Nie pouczamy, ale uczymy – to ważna różnica i za to m.in. cenią nas odbiorcy. Bardzo dużą wagę przywiązujemy do znajomości produktów i wiedzy naszych przedstawicieli oraz do tego, aby mogli sami sprawdzić i odkryć fenomen tego, co oferujemy, i przekonać się, że to działa. Tylko w ten sposób można przekonywać klientów do zakupu. Edukowanie towarzyszy właściwie każdej rozmowie o zakupie urządzeń Zepter. Nasi klienci są wymagający, wnikliwi, a my dostarczamy jakość w urządzeniach codziennego użytku i uczymy, jak żyć zdrowiej, czyli lepiej. Dajemy informacje i produkty, które pomagają osiągać w tym zakresie sukces. Nasza flagowa oferta, czyli naczynia do gotowania, to prawdziwa kuchenna rewolucja, która pozwala zmienić sposób patrzenia na przygotowanie posiłków, na jedzenie i wreszcie na życie. Urządzenia do światłoterapii wspierają leczenie różnych schorzeń i dolegliwości zarówno w placówkach medycznych, jak i w domach naszych klientów.

Popandemiczne lata to czas, kiedy pomagamy wrócić do równowagi, wskazać to, co najważniejsze w życiu, czyli właśnie zdrowie – to wartość wpisana w DNA marki. Wszystko zmieniło się wokół nas, ale ta wartość pozostaje niezmiennie najcenniejsza. Ponadto jesteśmy w Zepter bardzo zgranym i zaangażowanym zespołem.To podkreślają nasi partnerzy, ale to też w relacji klient–sprzedawca czują nasi odbiorcy. Autentyczność to odpowiedź na pytania o sukces. Jesteśmy autentyczni w tym, co robimy, oferujemy wysoką jakość produktów. Niezależnie od czasów i trendów taka postawa zawsze pozwoli cieszyć się z wyników.

 

Bojan Puškar

w Zepter Polska od 4 lat.

Członek Zarządu Zepter Polska

– Zepter przyciąga, intryguje, składa obietnice, a potem nasze produkty te obietnice realizują. Doświadczenie klienta to kluczowy aspekt, na który kładziemy duży nacisk. Dzięki temu docieramy do różnych pokoleń, a klienci zostają z nami na lata. Budowanie długotrwałej relacji z odbiorcą, a to specjalność Zepter, jest możliwe tylko wtedy, kiedy jesteśmy w stanie mile zaskoczyć kolejnym produktem, rozwiązaniem, ofertą. Empatia jest podstawą budowania tej relacji, ale tuż za nią jest umiejętność spełniania bardzo różnych potrzeb i my to robimy. Możliwość kupienia produktu w domu, w jednym z naszych 50 salonów w Polsce czy przez Internet – bez względu na wybór sposobu zakupów jedno pozostaje niezmienne – dbałość o jak najlepsze doświadczenie klienta. W biznesie chodzi o coś więcej niż tylko o zarabianie pieniędzy – warto mieć misję. U nas jest to misja zdrowia. Klienci kiedyś i dzisiaj chcą się wiązać z markami, które mają pozytywny wpływ na coś, ulepszają świat. W przypadku Zepter nie jest to tylko deklaracja, stąd nasz sukces.

 

Patrycja Borowicz

w Zepter Polska od 3 lat. Członkini Zarządu Zepter Polska

– Jesteśmy marką napędzaną społecznością i to tą autentyczną, bo składającą się w Polsce z członków Klubu Zepter BizzClub – ludzi, którzy korzystają z naszych produktów, znają je i potrafią wskazać ich wyróżniki i mocne strony. Dziś więzi wydają się jeszcze bardziej potrzebne – stąd fenomen kanałów mediów społecznościowych. Jesteśmy obecni w mediach społecznościowych, ale przede wszystkim rzetelnie i od lat budujemy więzi nie wirtualne, ale autentyczne doświadczenia spotkań, rozmów wokół produktów Zepter. Ta społeczność odgrywa ogromną rolę w tworzeniu naszej marki. Czerpiemy z niej wiele insightów pomagających rozwijać produkt. Product is the king – to główny powód, dla którego ktoś dołącza do naszej społeczności. Nie zapominamy o tym, dbając o ofertę i jakość tego, co proponujemy. Nasza społeczność to lojalna baza klientów, którzy wracają po więcej i rozwijają przy tym naszą firmę. To również system poleceń, który sukcesywnie powiększa grono naszych klientów. Społeczność Zepter BizzClub to wreszcie wsparcie, dzielenie się tym, co jest naszą wspólną pasją, ale też rozwijanie umiejętności. Tworzymy warunki, w których obie strony mogą zyskać.