100 000 PLN W KILKANAŚCIE DNI! CROWDFUNDING – TO NAPRAWDĘ DZIAŁA

Serwisy crowdfundingowe święcą obecnie prawdziwe triumfy. Zagraniczne Kickstarter, Gofundme oraz polskie wspieram.to czy zrzutka.pl, to tylko część z serwisów, dzięki którym startupy i nie tylko, mogą realizować swoje pomysły. Głośno było o dwóch Polakach z Wrocławia, którzy zebrali na Kickstarterze aż 24 miliony złotych na stworzenie gry planszowej, czym pobili rekord platformy. Również inni przedsiębiorcy z Polski z sukcesem zbierają fundusze na realizację swoich projektów.

©Faycal Marjane – http://www.faycalmarjanephotography.com
All rights reserved.

Aby zdobyć niezbędne fundusze Meqnes wybrał Kickstarter, największą na świecie platformę crowdfoundingową. – Przygotowaliśmy prototypy, zrobiliśmy profesjonalną sesję zdjęciową, opisaliśmy nasz projekt, zainwestowaliśmy nieco w reklamy na Facebooku. Wtedy jako startup oferowaliśmy tylko jeden model ekskluzywnej torby podróżnej, a i tak tylko w jeden miesiąc udało nam się zebrać założoną kwotę 50 tysięcy $, z czego 50% pochodziła z USA, 20% z Europy Zachodniej, 10% z Polski i 20% z pozostałych rejonów świata – wspomina Jahid.

Druga odsłona – 100 000 PLN w kilkanaście dni i plan na więcej!

Kolejna faza rozwoju Meqnes także ma miejsce na Kickstarterze. –  Sukces z 2017 roku dodał nam skrzydeł. Okazało się, że ludzie pokochali nasz pomysł. Poszerzyliśmy więc naszą kolekcję – teraz, poza naszą flagową torbą podróżną, oferujemy całą linię galanterii dla mężczyzn: torby na laptopa, teczki, czy okładki na paszport. Na Kickstarterze zebraliśmy w niecałe dwa tygodnie około 100 000 złotych, to nam pokazuje, że ludzie naprawdę czekają na naszą kolekcję! – mówi Jahid. Produkty Meqnes po zbiórce będzie można kupić na stronie www.meqnes.com. Oczywiście trzeba na nie poczekać, gdyż są szyte ręcznie, na zamówienie, ale twórcy gwarantują, że warto!

Crowdfunding dla marki Meqnes okazał się strzałem w dziesiątkę. Kickstarter, czy inne tego typu portale, dają nadzieję tysiącom osób na rozwój własnego biznesu. – Wierzę, że jeśli pomysł jest trafiony, stoi za nim solidne przygotowanie, a do tego dobra idea, to można zebrać rzeszę fanów, którzy wpłacą pieniądze, aby projekt mógł się ziścić – podsumowuje Jahid.

Opr: DD