Gala „Globalna Polska” czyli jak osiągnąć sukces zagranicą

 

21 kwietnia br. Na 50 piętrze budynku Złota 44 odbyła się Gala „Globalna Polska” zorganizowana przez Wydawnictwo Business Magazine Manager oraz Vision Group.

W składającej się z dwóch części debacie w jej pierwszej części wzięli udział przedsiębiorcy, którzy osiągnęli zagranicą sukces jako polska firma. W drugiej części skupiono się nad działaniami typu public affairs i lobbingiem

Galę prowadził dziennikarz telewizji  TVN Jarosław Kuźniar. W imieniu organizatorów powitali licznie przybyłych gości:  redaktor naczelny magazynu Manager Piotr Cegłowski i Małgorzata Bogusz, dyrektor Public Affairs i Partnera Zarządzającego Vision Group.

W trakcie paneli zastanawiano się i szukano recepty na to co należy zrobić , żeby polskie produkty miały na rynkach polskich i zagranicznych jeszcze mocniejsza pozycję. Jak budować i dbać o markę „Made In Poland”. W pierwszej części debaty wziął udział Tomasz Ślęzak, wiceprezes Work Service, Piotr Kiciński wiceprezes Cinkciarz.pl, Charles Lewington, dyrektor Hanover Communications, były rzecznik prasowy premiera UK, Robert Zamiejko z PKO Bank Polski SA, Łukasz Goździor Dyrektor zarządzający Fundacji Marka dla Polski i Andrzej Sadowski z z Centrum im. Adama Smitha.

W drugiej części debaty pochylono się nad innym kluczowym zagadnieniem – dlaczego Public Affairs i EU Relations są ważne dla firmy.  Ponownie wypowiadał się Charles Lewington, Christian Hierholzer z Brukselskiego biura Hanover Communications, Małgorzata Bogusz, dyrektor Public Affairs i Partner Zarządzający Vision Group, mecenas Piotr Schramm i Katarzyna Barańska dyrektor Zarządzająca z Largo Capital.

Spotkanie zakończyła uroczystość wręczenia dyplomów zwycięzcom plebiscytu przeprowadzonego wśród czytelników magazynu Manager na najbardziej rozpoznawalna polską markę i najbardziej utytułowana markę polską kojarzona z podbojem rynków światowych. W pierwszej kategorii zwyciężyło PZU, w drugiej kategorii Work Service, InPost a nagrodę specjalną otrzymała firma Panek S.A.

Partnerem merytorycznym był: Kulczyk Holding

Partnerami: VisionGroup, Ecosystem, Fundacja Marka dla Polski oraz Bazarnik.

Zapraszamy do Galerii: