Współpraca ZPC Otmuchów S.A. z FLPR z Wrocławia

Grupa FLPR z Wrocławia wygrała przetarg na obsługę marketingową marki Cosby – jednego z brandów dystrybutora słodyczy ZPC Otmuchów S.A. Wkrótce o marce stanie się głośniej poprzez tradycyjne, jak i ambientowe formy marketingowe. 

Misją Cosby jest dostarczanie dzieciom najlepszej i najwyższej jakości produktów, które łączą w sobie uwielbiane przez dzieci słodycze oraz zabawki. Marce zależy na promocji rozmaitych aktywności, kreatywności oraz wspólnej zabawy.

W ramach współpracy Grupa FLPR odpowiada za odświeżenie wizerunku marki, a także pogłębienia świadomości produktu wśród polskich konsumentów. W obsłudze Cosby agencja będzie odpowiadała m.in. za:

  • obsługę social mediów,
  • odświeżenie dotychczasowej strategii komunikacji,
  • obsługę konkursów,
  • działania promocyjne związane z marką,
  • tworzenie materiałów graficznych.

Agencja rozpocznie współpracę z Klientem od przygotowania harmonogramu postów na social media, spójnego z propozycją nowej komunikacji marki. Celem jest systematyczna publikacja materiałów, połączona z zakotwiczeniem nowej identyfikacji oraz wizerunku Cosby w świadomości konsumentów.

Za działania komunikacyjne odpowiada zespół koordynowany przez Kaję Hojdys oraz Marcina Chabiera.

W codziennej pracy ZPC Otmuchów S.A. dokładamy wszelkich starań, aby oferować dzieciom to, co najlepsze. Pyszne, świetne jakościowo słodycze oraz zabawki wywołujące uśmiech. Cosby to marka wprost skoncentrowana na zabawie i czystej, dziecięcej radości. Widzimy w niej ogromny potencjał i mamy nadzieję, że działania Grupy FLPR pozwolą wydobyć go na światło dzienne. – mówi Daniel Stefański, trade marketing manager w Grupie Otmuchów S.A.

Bardzo nas cieszy współpraca z ZPC Otmuchów S.A. Marka Cosby i jej wartości przemawiają do mnie nie tylko jako do szefa agencji marketingowej, w której wysoko stawiamy kreatywność i zabawę, ale także jako rodzica. Jako ojciec dwójki dzieci wiem, jak ważne jest pobudzanie ich do odkrywania świata oraz poszukiwania aktywności, które dają zabawę i radość. Mam nadzieję, że poprzez różne formy marketingu czy ciekawe konkursy, więcej rodziców w Polsce dowie się Cosby. – mówi Marcin Chabier, właściciel Grupy FLPR.

Ta współpraca to synonim dobrej zabawy, ponieważ z założenia to właśnie nią chcemy zarażać dzieci. Wiemy, jak ważna w rozwoju jest kreatywność, swoboda tworzenia, czy możliwość podejmowania samodzielnych decyzji, dlatego właśnie takie wartości będziemy chcieli przekazywać w tworzonych materiałach. – mówi Kaja Hojdys, specjalistka ds. PR i marketingu w Grupie FLPR.

Linki do stron www:

http://www.grupaotmuchow.pl/
https://cosby.pl/strona-glowna/
https://flpr.pl/