PGD z nowymi autoryzacjami

 

Grupa PGD porozumiała się z Fiat Chrysler Automobiles odnośnie sprzedaży marek Abarth, Alfa Romeo oraz Jeep. Oznacza to, że Grupa reprezentuje obecnie aż dwanaście marek.

PGD rozpoczęła współpracę z FCA w 2006 roku wraz z uruchomieniem warszawskiego dealerstwa Euromobil z autoryzacjami Fiat i Fiat Professional. Pod brandem Euromobil będą działać także nowe przedstawicielstwa. Są one zlokalizowane w Centrum Motoryzacyjnym Toruńska w Warszawie, dzięki czemu klienci będą mieli możliwość odbycia w jednym miejscu jazdy testowej aż 27 wersjami samochodów produkowanych przez włoski koncern.

Marki FCA realizują nową strategie produktową. Rynek znakomicie przyjął  nowe Tipo, mamy już w ofercie nowego Jeepa Compassa, z kolei Alfa Romeo oferuje, również znakomicie przyjęte przez prasę i klientów, nowe modele Giulia i Stelvio. Wszystkie marki zachowują swój charakter, dzięki czemu możemy spełnić oczekiwania różnych klientów. Uważamy, że te samochody będą siłą napędową sprzedaży i dlatego z optymizmem patrzymy na nowy rozdział współpracy – mówi Grzegorz Hankus, prezes Grupy PGD. Z perspektywy fanów motoryzacji ogromną radość sprawia nam fakt, że możemy zaproponować naszym klientom nowe marki, postrzegane jako ikony sportu, tak jak Alfa i Abarth oraz kultowe terenówki Jeep – dodaje Grzegorz Hankus.

Obecnie PGD prowadzi działalność na rynkach krakowskim, poznańskim, śląskim i warszawskim. Grupa reprezentuje marki: Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Ford, Hyundai, Jeep, KIA, Mitsubishi, Nissan, Opel, Seat i Suzuki.