Nowy Nissan LEAF już w polskich salonach

The new Nissan LEAF: the world's best-selling zero-emissions electric vehicle now most advanced and accessible on the planet

Nissan LEAF, najlepiej sprzedający się samochód elektryczny na świecie, od dzisiaj jest już dostępny w 16 salonach Nissana, w niemal wszystkich największych miastach w Polsce.

Stuprocentowo elektryczny Nissan LEAF został gruntownie zmodernizowany w stosunku do poprzedniej generacji, wprowadzając do segmentu samochodów elektrycznych zupełnie nową jakość oraz szereg innowacyjnych technologii. W nowym modelu zastosowano między innymi unikalny system e-Pedal, który umożliwia kierowcy ruszanie, przyspieszanie, zmniejszanie prędkości i zatrzymywanie samochodu tylko poprzez regulowanie nacisku na pedał przyspieszenia. Nowy Nissan LEAF jako pierwszy model w gamie europejskiej wyposażony został w ProPILOT – zaawansowany system wspomagający kierowcę podczas jazdy autostradowej lub po drogach szybkiego ruchu, automatycznie kontrolujący prędkość i odległość od pojazdu poprzedzającego, a także utrzymujący samochód pośrodku pasa ruchu. Nowością jest także ProPILOT Park – funkcja umożliwiająca autonomiczne parkowanie nowego Nissana LEAF za pomocą jednego przycisku, korzystająca z zaawansowanej technologii przetwarzania obrazu z czterech kamer o wysokiej rozdzielczości oraz sygnałów z 12 czujników ultradźwiękowych rozmieszczonych ze wszystkich stron pojazdu.

The new Nissan LEAF: the world’s best-selling zero-emissions electric vehicle now most advanced and accessible on the planet

Nissan LEAF drugiej generacji jest jednym z pierwszych samochodów, przetestowanych w ramach nowego, restrykcyjnego protokołu, tzw. WLTP (Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedure), uzyskując w cyklu mieszanym zasięg 270 km, natomiast w warunkach wyłącznie miejskich – do 415 km na jednym ładowaniu.

„Nowoczesne technologie nowego Nissana LEAF są proste w obsłudze i intuicyjne, dzięki czemu kierowca ma niezrównaną przyjemność z jazdy. Dzięki zastosowanym rozwiązaniom udało nam się połączyć funkcjonalność nowoczesnego samochodu z technologią przyjazną dla środowiska. Od dziś LEAF jest już w polskich salonach i polscy klienci nie muszą nam wierzyć na słowo – mogą sami udać się do wybranych salonów, zobaczyć oraz przetestować nowego Nissana LEAF. Przyszłość motoryzacji zaczyna się dziś!” – powiedziała Dorota Pajączkowska, PR Manager marki Nissan w Polsce.

The new Nissan LEAF: the world’s best-selling zero-emissions electric vehicle now most advanced and accessible on the planet

Wyższa jakość, obniżone ceny

Jeszcze przed pojawieniem się samochodów w salonach Nissan obniżył ceny nowego elektrycznego modelu LEAF o wartość akcyzy, uprzedzając wprowadzenie w życie Ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych. W wyniku zmian nowy LEAF stał się tańszy o 3,1%, a zatem jego bazowa cena to 134 691 zł brutto. Dodatkowo, przy zamówieniach złożonych do 31 marca br., każdy klient indywidualny oraz osoby prowadzące działalność gospodarczą otrzymają kartę RFID do sieci ładowarek firmy Greenway, a na niej 3100 złotych brutto. Średnio kwota ta wystarczy nawet na 2,5 roku darmowego ładowania w należących do sieci punktach, których liczba do 2020 roku wzrośnie z aktualnych 32 do blisko 200.

Elektrisches Ökosystem von Nissan: alles dreht sich um Strom

Oferta promocyjna obejmuje także atrakcyjne programy finansowania zakupu pojazdu zarówno dla klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorców. Przykładowo w leasingu SELECT nowy Nissan LEAF Visia 40 kWh dostępny jest już za 797 zł netto miesięcznie**.

Nowy Nissan LEAF otrzymał dotychczas kilkanaście prestiżowych nagród branżowych, w tym niedawny tytuł najlepszego samochodu elektrycznego w plebiscycie magazynu What Car?.