Nowy Nissan dostępny online dzięki Shop@Home

Chociaż w ostatnich tygodniach ze względu na pandemię praca stacjonarnych salonów jest nieco utrudniona, to usługa online Nissana Shop@Home działa bez przeszkód, wspierając klientów w planowaniu kolejnych zakupów.

Wdrożona w ostatnim czasie usługa w prosty i efektywny sposób pozwala na przeglądanie oferty dealerów Nissana siedząc na kanapie w salonie w swoim domu. Za pomocą zaledwie kilku kliknięć potencjalni klienci mogą wybrać swój idealny samochód z gamy Nissana, do której należą popularne crossovery Juke oraz Qashqai, a także w pełni elektryczny LEAF.

Odwiedzający mogą doprecyzować swoje preferencje dotyczące nowego auta za pomocą konfiguratora samochodów na stronie internetowej oraz poszukać nowych, dostępnych lokalnie, konkretnych egzemplarzy. Wkrótce będą również mogli skorzystać z pomocy w zakupie w postaci przygotowanych symulacji miesięcznych rat. Wszystkie informacje dotyczące aktualnych ofert Nissana są wyjaśnione w jasny i zwięzły sposób.

Klienci mogą zapisać kilka konfiguracji wybranych przez siebie modeli na swoich urządzeniach, co pozwoli im na porównanie opcji i cen przed podjęciem ostatecznej decyzji. Co więcej, każda osoba, która potrzebuje dodatkowej opinii przyjaciół lub członków rodziny, może udostępnić im szczegóły skonfigurowanego wirtualnie samochodu za pomocą unikatowego kodu ID.

Po dokonaniu przez klienta wyboru lokalny dealer pomoże mu w dokończeniu transakcji. Interaktywna mapa pozwoli zlokalizować najbliższego autoryzowanego przedstawiciela marki. Dealerzy będą mogli odpowiedzieć na wszystkie pytania dotyczące finansowania zakupu, przygotować spersonalizowaną wycenę oraz zarezerwować jazdę próbną zgodnie z zasadami bezpieczeństwa w związku z COVID-19. W całej sieci sprzedaży i serwisu zostały podjęte dodatkowe środki bezpieczeństwa w celu zapewnienia, że wszystkie jazdy próbne są organizowane zgodnie z obowiązującymi wytycznymi dotyczącymi ochrony zdrowia i bezpieczeństwa.

Klienci, którzy ze względu na pandemię preferują kontakt zdalny, mogą kontaktować się ze sprzedawcą drogą telefoniczną lub mailową. Po podjęciu ostatecznej decyzji i potwierdzeniu finansów klienci mogą wybrać opcję „kliknij i odbierz”, aby w bezpiecznych warunkach odebrać swój nowy powód do dumy i radości.

Tomasz Latała-Glisz, dyrektor zarządzający Nissan Sales CEE powiedział: „Wraz z aktualizacją i poprawą naszych usług online sieć sprzedaży i serwisu Nissana wciąż pozostaje kluczowym elementem naszej strategii. Nasi dealerzy nadal będą pomagać klientom wykonując prace serwisowe i naprawy w czasie pandemii, a nabywcy nowych samochodów mogą również skorzystać z dostępnej online usługi Shop@Home.

„Jak tylko wybierzesz odpowiedni samochód, sympatyczny głos pracownika lokalnego dealera Nissana przeprowadzi Cię przez następne kroki aż do finalizacji transakcji. Wybór następnego Nissana z zacisza własnego domu – czy może być coś lepszego?

Więcej informacji na temat usługi Nissana Shop@Home znajdziesz pod adresem: https://www.nissan.pl/pojazdy/shop-at-home.html.