Mobility Days przyciągnęło pasjonatów nowych technologii

MD4Przez dwa dni – 21 i 22 października br. – w Warszawskim Centrum EXPO XXI odbyły się targi Mobility Days. Zwiedzający korzystali z licznych atrakcji i spotkań z YouTuberami, m.in. Mamiko i Kubsonem. Pojawili się też Anna Cieślak, Zbigniew Urbański i Omenaa Mensah, współpracujący z markami, które zaprezentowały się na targach. Mobility Days odwiedziło około 4 tysiące osób.

W Strefie Rozrywki dzieci, młodzież, a także dorośli chętnie testowali, jak działają symulatory wyścigów, sprawdzili się w jeździe na segway’ach, grali na PlayStation i uczyli się sterować dronami. Przenieśli się też w świat wirtualnej rzeczywistości i zmierzyli się z hordą zombie, a także wybudowali miasto w Minecrafcie. Dla najlepszych zawodników rozdano wartościowe nagrody – m.in. tablety, słuchawki, drony, zestawy VR, gamepady, telefony.

W sobotę (22 października) na scenie pojawili się Youtuberzy – Kubson, Mamiko, Vibe, Dev. Paweł Pawelec z Radia ESKA porozmawiał z nimi, dlaczego założyli kanał na YouTubie i co im to daje. Fani korzystając z obecności swoich idoli robili sobie z nimi zdjęcia, zbierali autografy i mieli możliwość zagrania z nimi w FIFA 17.

MD7

Ponad 150 dzieci i uczniów gimnazjum uczestniczyło w warsztatach programowania i LEGO-robotyki. Dzięki warsztatom, które przeprowadziła firma Creative Club, dzieci i młodzież przekonali się, że komputer służy nie tylko do gier, a język programowania stanie się trzecim obowiązkowym, który powinny znać. Dla przedszkolaków i uczniów szkół podstawowych przygotowane były warsztaty LEGO-robotyki, które przeprowadziła firma Dziecięce Przygody.

Cała branża w jednym miejscu

Mobility Days to wydarzenie, które integruje całą branżę mobilnych technologii, m.in. resellerów, dystrybutorów i dostawców IT, CE, Mobile, aplikacji i rozwiązań mobilnych, peryferii i akcesoriów.

W tym roku zaprezentowało się około 50 firm z branży mobilnych technologii.

Dlatego też pierwszego dnia (21 października) odbyły się wykład poświęcone aplikacjom mobilnym (Sylwia Żółkiewska), doświadczeniom wirtualnej rzeczywistości w marketingu (Marcin Pleta i Jan Szczyciński), pozyskiwaniu klientów przy wykorzystaniu coldmailingu (Tomasz Dziobiak) oraz dotyczące omnichanellu w praktyce (Magdalena Subdys) i ekosystemu urządzeń samochodowych (Tobiasz Jankowski).

MD3

Oficjalnymi patronami medialnymi są: ESKA, Wirtualna Polska, TVP INFO, Mobility, Technikalia.TV oraz media zagraniczne: TOUCHIT ze Słowacji oraz mobilenet.cz z Czech.