Jakość usług ważniejsza niż marża

Marcin Zmaczyński Country Manager w Europie Środkowo-Wschodniej Aruba Cloud

Mając już ponad 20-letnie doświadczenie w obszarze centrów danych, wiemy, że to rosnące potrzeby klientów stymulują nasz rozwój w kierunku najbardziej zaawansowanych i niezawodnych technologii. W 2011 r. zbudowaliśmy własne centrum danych, które legitymuje się certyfikatem Tier IV i inwestycja nie była działaniem na pokaz. Wśród naszych obecnych i potencjalnych klientów są przedsiębiorstwa, które wymagają tak rygorystycznego podejścia do gwarantowania wysokiej dostępności danych i usług IT. Oczywiście mamy też rozwiązania dla klientów, którzy poszukują najlepszego stosunku ceny do jakości, a Tier IV nie jest im absolutnie niezbędne. Nie zmienia to faktu, że jakość i niezawodność traktujemy priorytetowo, czego wyrazem jest ukończona w lutym br. inwestycja pod Mediolanem, czyli drugi, w 100 proc. ekologiczny obiekt Aruba Cloud w standardzie Tier IV. Tam, gdzie liczą się jakość, wydajność, a także konieczność spełnienia wymogów zawartych w certyfikatach, trzeba sięgać po najlepszy sprzęt. Dlatego w przeciwieństwie do konkurentów, stosujących produkty „white box” czy podzespoły z desktopów, sięgamy tylko po znane marki, takie jak serwery Della i przełączniki Cisco. W dobie cyfrowej transformacji przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie nawet na najmniejsze przestoje, ponieważ ich koszty pieniężne i wizerunkowe mogą wpędzić spółkę w poważne kłopoty. Stąd organizacje coraz mniej chcą oszczędzać na strategicznym zasobie, jakim jest dziś zdolność do zachowania stałej dostępności i ciągłości biznesowej. Z pewnością nie poświęcimy jakości dla marży, ale patrząc na ofertę Aruba Cloud, warto zauważyć, że outsourcing usług IT w centrum danych o najwyższym standardzie wcale nie musi drenować portfela