Jadwiga Borowińska na czele PR marki Audi

Z dniem 1 marca 2019 roku Jadwiga Borowińska obejmuje stanowisko PR Manager marki Audi, zastępując Leszka Kempińskiego, który po wielu latach pracy na rzecz różnych marek koncernu Volkswagen, a od 2000 roku jako PR Manager marki Audi, podjął decyzję o odejściu z firmy z dniem 28 lutego 2019 r.

Leszek Kempiński od roku 1995 pracował w różnych obszarach komunikacji kilku marek koncernu Volkswagen w Polsce. Od roku 2000, jako PR Manager marki Audi odpowiadał za współpracę z mediami. Z dniem 1 marca 2019 r. stanowisko PR Managera marki Audi obejmie Jadwiga Borowińska, pracująca poprzednio jako Specjalista ds. PR.

Jadwiga Borowińska, podobnie jak wcześniej Leszek Kempiński, odpowiedzialna będzie za zarządzanie wizerunkiem marki Audi w mediach, budowanie relacji z mediami oraz realizację strategii PR marki w Polsce.