InvisibleShield wprowadza na rynek szkło Glass+ VisionGuard

InvisibleShield wprowadza na rynek szkło Glass+ VisionGuard stworzone do ochrony przed szkodliwym promieniowaniem światła niebieskiego (HEV) dla smartfonów iPhone Xs, iPhone Xs Max, oraz iPhone XR

InvisibleShield, marka należąca do firmy ZAGG i wiodący światowy innowator w dziedzinie ochrony ekranów urządzeń mobilnych, ogłosiła, że wprowadza na rynek szkło InvisibleShield Glass + VisionGuard dla zaprezentowanych wczoraj smartfonów iPhone Xs, iPhone Xs Max i iPhone XR. Cechą, która wyróżnia rozwiązanie Glass + VisionGuard jest technologia EyeSafe, która odfiltrowuje fragmenty szkodliwego, światła niebieskiego (HEV) pochodzącego z ekranów urządzeń, zachowując jednocześnie doskonałą wydajność kolorów wyświetlacza urządzenia.

Według analityków firmy Nielsen przeciętny dorosły spędza obecnie ponad 9 godzin dziennie korzystając z ekranów. Z kolei z danych zgromadzonych przez Vision Council wynika, że ludzie mrugają średnio 18 razy na minutę. Korzystanie z ekranów cyfrowych powoduje spadek szybkości migania, co powoduje suchość oczu, uczucie swędzących lub palących oczu. Często takie dolegliwości spowodowane są cyfrowym zmęczeniem wzroku. Niebieskie światło HEV dociera w głąb oka, co może uszkodzić siatkówkę. Dodatkowe badania wskazują również na powiązanie między niebieskim światłem HEV innymi chorobami oczu takimi jak zwyrodnienie plamki żółtej i zaćmą, które są jednymi z wiodących przyczyn ślepoty.

Jak wykazali eksperci, niebieskie światło HEV przyczynia się do cyfrowego zmęczenia oczu, które może powodować suche i podrażnione oczy, zaburzenia snu i bezsenność, niewyraźne widzenie i przedwczesne starzenie się oczu, szczególnie u dzieci.

Szkło ochronne InvisibleShield Glass + VisionGuard filtruje szkodliwe niebieskie światło HEV z ekranu urządzenia za pomocą ochronnej warstwy EyeSafe, skutecznie chroniąc wyświetlacz przed uderzeniami. Wytrzymałość szkła Glass + VisionGuard zwiększa technologia Ion Matrix, poza tym szkło jest wzmocnione na poziomie molekularnym. Po założeniu na ekran jest na powierzchni wyświetlacza prawie niewidoczne i oferuje ochronę od krawędzi do krawędzi pozostając bez wpływu na wysoką czułość dotyku wyświetlacza oraz jakość obrazu.

Korzystamy z urządzeń mobilnych w niemal każdym aspekcie naszego życia. Wysyłamy SMS-y, odpowiadamy na służbowe e-maile, przeglądamy media społecznościowe lub oglądamy filmy. Tak częste korzystanie z ekranów urządzeń mobilnych może mieć negatywny wpływ na nasze oczy – powiedział Gavin Slevin, dyrektor generalny ZAGG International. – Szkło InvisibleShield Glass + VisionGuard zostało zaprojektowane specjalnie do filtrowania szkodliwego światła niebieskiego HEV, a wszystko to przy zachowaniu przejrzystości kolorów i wyrazistości ekranu. – dodał.

Glass + VisionGuard uzupełnia pełny zestaw szkieł ochronnych InvisibleShield dostępnych dla iPhone Xs, iPhone Xs Max i iPhone XR w tym całkowicie nowego szkła InvisibleShield + Anti-Glare, z matowym wykończeniem, które blokuje światło przed odbiciem ekranów urządzeń i zapewnia powłokę odporną na pozostawianie odcisków palców.

Nowa gama produktów InvisibleShield obejmuje również ochraniacze ekranu HD Ultra, Glass Curve, Glass + oraz Glas+ Privacy, a także etui ochronne 360 Protection Case i Case Bundle.

Więcej informacji na temat pełnej oferty produktów do ochrony ekranów dostępnego dla najnowszej generacji urządzeń Apple znajduje się na stronie internetowej www.InvisibleShield.com.

Ceny i dostępność:

Glass + VisionGuard będzie dostępny w tym miesiącu na InvisibleShield.com, a jesienią trafi do wybranych sklepów. Sugerowana cena detaliczna wynosić będzie 34,99 EUR, czyli około 150 złotych.

Pozostałe produkty ochrony najnowszych smartfonów Apple będą dostępne również w tym miesiącu na InvisibleShield.com oraz w wybranych sklepach w następujących sugerowanych cenach detalicznych.

  • Glass+ Anti-Glare – 34.99 EUR, czyli około 150 złotych
  • HD Ultra – 24.99 EUR, czyli około 110 złotych
  • Glass Curve – 39.99 EUR, czyli około 175 złotych
  • Glass+ – 29.99 EUR, czyli około 130 złotych
  • Glass+ Privacy – 34.99 EUR, czyli około 150 złotych
  • 360 Protection Case – 19.99 EUR, czyli około 90 złotych
  • 360 Protection Glass and Case Bundle – 49.99 EUR, czyli około 215 złotych.

Z ponad 165 milionami osłon ekranowych sprzedawanych na całym świecie, InvisibleShield to najpopularniejsza marka produktów ochrony wyświetlaczy urządzeń mobilnych na świecie.

Podobnie jak w przypadku wszystkich swoich produktów, InvisibleShield wyróżnia się na rynku i oferuje ograniczoną dożywotnią gwarancję, w ramach której zobowiązuje się wymienić szkło Glass Curve Elite, jeśli kiedykolwiek ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu w okresie użytkowania urządzenia. Więcej informacji znajduje się w witrynie ZAGG.com.

O InvisibleShield

InvisibleShield to światowy lider w dziedzinie ochrony ekranów, który wyznacza standardy branżowe i tworzy nowe kategorie produktów. Marka sprzedała ponad 165 milionów produktów do ochrony ekranu na całym świecie. Marka InvisibleShield dąży do umożliwienia klientom nieskrępowanego korzystania z posiadanych urządzeń. W tym celu opracowuje rozwiązania ochronne klasy wojskowej, które zapewniają doskonałą i dożywotnią ochronę ekranu przed zarysowaniami i pęknięciami. Spółka ma siedzibę w stanie Utah oraz jednostki operacyjne na terenie Stanów Zjednoczonych, Irlandii i Chin. Produkty InvisibleShield są dostępne na całym świecie u wiodących sprzedawców takich jak EE, Vodafone, Telenor, Tele2, Hi3G, Media Markt, Best Buy, Verizon, AT&T oraz Amazon.

Zachęcamy do odwiedzenia naszej witryny ZAGG.com oraz obserwowania nas w serwisach FacebookTwitter i Instagram.

InvisibleShield to marka firmy ZAGG Inc (na giełdzie NASDAQ jako ZAGG).

O firmie ZAGG Inc

ZAGG Inc (na giełdzie NASDAQ jako ZAGG) to światowy lider w dziedzinie akcesoriów i technologii, które umożliwiają swobodniejsze korzystanie z urządzeń mobilnych. Firma może się poszczycić ofertą nagradzanych rozwiązań do ochrony ekranu, produktów do zarządzania zasilaniem, przenośnych klawiatur, rozwiązań technologicznych do serwisów społecznościowych oraz osobistego sprzętu audio, które są sprzedawane pod markami ZAGG®, mophie®,  InvisibleShield®, BRAVEN oraz IFROGZ®. ZAGG Inc ma jednostki operacyjne na terenie Stanów Zjednoczonych, Irlandii i Chin. Produkty ZAGG są dostępne na całym świecie u wiodących sprzedawców takich jak Best Buy, Verizon, AT&T, Sprint, Walmart, Target, Walgreens and Amazon.com.

Więcej informacji znajduje się na stronie internetowej www.zagg.com

Kontakt dla mediów

Marcin Dulnik
PR Manager
dulnik.com – Agencja Public Relations
marcin@dulnik.com
mob. 660 722 822