Hubert Fronczak odpowiedzialny za działania public relations BMW Group w Polsce

Z dniem 1 września 2022 r. Hubert Fronczak awansuje w strukturach BMW Group Polska i odpowiadać będzie za dział komunikacji korporacyjnej. Będzie także pełnić rolę rzecznika prasowego.

Hubert Fronczak ma 15-letnie doświadczenie w public relations i marketingu. W BMW Group pracuje od 2016 roku, gdzie jako Product Communications Manager zarządzał komunikacją produktową obu marek koncernu – BMW oraz MINI. Teraz zakres jego odpowiedzialności powiększy się o komunikacje korporacyjną i działania public affairs.

Wcześniej przez wiele lat związany z branżą marketingu sportowego, pracował przy projektach sponsoringowych dla marek z sektora energetycznego, spożywczego, finansowego i odzieżowego. Realizowane projekty były wielokrotnie nagradzane w branżowych konkursach, m.in Effie czy Złote Spinacze. Jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego i Szkoły Głównej Handlowej.

Katarzyna Gospodarek po 10 latach kierowania zespołem PR w BMW Group  zdecydowała na podjęcie nowych wyzwań zawodowych poza strukturami organizacji.