Hotel Przyjazny Managerom

Zapraszamy do programu Certyfikacji Managera.

ManagerIdeą programu jest promocja hoteli rekomendowanych przez kadry zarządzające. Certyfikacja odbywa się pod patronatem miesięcznika MANAGER. Na bazie ponad tysiąca ankiet oraz wywiadów z managerami nasza redakcja wyłoniła hotele, które wskazywane są najczęściej jako miejsca szczególnie cenione przez managerów.

Program certyfikacji jest inicjatywą samych managerów, których intencją było uzyskanie gwarancji komfortu, przyjaznej atmosfery, wybitnej kuchni oraz wysokich standardów obsługi.

Uzyskanie certyfikatu gwarantuje stałą promocję na łamach miesięcznika MANAGER, który dociera na biurka kadr zarządzajacych w nakładzie 34.250 egzemplarzy. Jednoczesna promocja na stronach internetowych www.manageronline.pl gwarantuje dotarcie do biznesu poprzez najczęściej konsumowane w tej grupie media.

Program dedykowany jest hotelom, którym bliska jest idea rozwijania wizerunku jako miejsca przyjaznego do rozwijania biznesu i budowania relacji.

Korzyści wynikające z udziału w programie:

  • Bezpośrednie dotarcie do 34.250 osób
  • Penetracja rynku na poziomie 43.000 egz. miesięcznika
  • Informacje w serwisie internetowym z wynikami 25.000 unikalnych użytkowników miesięcznie
    (dane na podstawie Google Analytics listopad 2017)
  • Dostępna do wykorzystania powierzchnia reklamowa w miesięczniku MANAGER bez dodatkowych kosztów
  • Informacje o hotelu w formie logotypu oraz linku w ramach wysyłanych do czytelników kampanii e-mail z nowościami
    (ponad 200.000 użytkowników z różnych grup docelowych)
  • Zaproszenie na doroczną galę „Manager Award” dla najbardziej aktywnych przedsiębiorców
  • Możliwość wykorzystywania logo certyfikatu we własnych materiałach informacyjnych i promocyjnych

85% uczestników programu potwierdza jego pozytywny wpływ na wizerunek, co ma niebagatelne znaczenie w kontekście public relations, marketingu oraz e-marketingu, poszerzaniu zasięgu dotarcia do klientów, jak również na poziomie operacyjnym wypełniania „luk” rezerwacji i zwiększania sprzedaży powierzchni.

Warianty uczestnictwa w programie

Certyfikat „Hotel Przyjazny Managerom” to dwa warianty współpracy:

Manager Blue

  • Certyfikat drukowany „Hotel Przyjazny Managerom” (ramka)
  • Pakiet oznaczeń – wejście, recepcja, pokoje, sale konferencyjne, restauracja
  • Stała informacja o uczestnictwie na stronie internetowej www.manageronline.pl
  • Stała informacja o uczestnictwie na łamach miesięcznika Manager
  • Cztery artykuły o hotelu w dowolnej formie redakcyjnej na stronie internetowej www.manageronline.pl
  • Możliwość wykorzystania dwóch stron miesięcznika w roku w ramach promocji jako artykuł sponsorowany, reklama lub wywiad z właścicielem / przedstawicielem hotelu
  • Rekomendacja we wszystkich wiadomościach e-mail (mailing) kierowanych doczytelników, klientów oraz partnerów miesięcznika Manager w formie logotypu oraz linku URL
  • Pakiet identyfikacji do wykorzystania we własnych materiałach informacyjnych i promocyjnych

Manager Red

  • Certyfikat drukowany „Hotel Przyjazny Managerom” (ramka premium)
  • Pakiet oznaczeń – wejście, recepcja, pokoje, sale konferencyjne, restauracja
  • Stała informacja o uczestnictwie na stronie internetowej www.manageronline.pl
  • Stała informacja o uczestnictwie na łamach miesięcznika Manager
    wraz z rekomendacją Manager’a w wydaniach specjalnych
  • Osiem artykułów o hotelu w dowolnej formie redacyjnej / reklamie na stronie internetowej www.manageronline.pl
  • Możliwość wykorzystania czterech stron miesięcznika w roku w ramach promocji jako artykuł sponsorowany, reklama lub wywiad z właścicielem / przedstawicielem hotelu
  • Rekomendacja we wszystkich wiadomościach e-mail (mailing) kierowanych do czytelników, klientów oraz partnerów miesięcznika Manager w formie logotypu oraz linku URL
  • Zaproszenie na galę Manager Awards
  • Pakiet identyfikacji do wykorzystania we własnych materiałach informacyjnych i promocyjnych

Certyfikat "Hotel dla Managera"

Jak przystąpić do programu Hotel Przyjazny Managerom?

Zapraszamy serdecznie do kontaktu w celu prezentacji warunków oferty.

Wydawnictwo Business Magazine Manager Sp. z o.o. 
02-654 Warszawa, Rejsu 4/2
reklama@manageronline.pl

Kontakt:
Kamil Majewski
+48 604-509-318
k.majewski@managermba.pl