Firma Haier przekazała pralko – suszarki placówkom medycznym w Polsce

Firma Haier, w ramach wspierania walki z epidemią koronawirusa SARS-CoV-2, przekazała pralko-suszarki placówkom medycznym w Polsce. Pralko-suszarki Haier Duo Dry trafiły już do Szpitala św. Anny w Piasecznie pod Warszawą, Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, Szpitala Powiatowego w Bolesławcu oraz 5 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką w Krakowie. Urządzenia pomogą w zachowaniu higieny na oddziałach służąc do prania maseczek wielorazowych, odzieży oraz tekstyliów szpitalnych.

„Przekazany sprzęt będzie wykorzystany dla wszystkich oddziałów szpitala, jest niezbędny do właściwego realizowania procedur zgodnie z wytycznymi epidemiologicznymi. Pralko-suszarki będą służyły przede wszystkim do prania asortymentu wielorazowego, służącego do utrzymania higieny szpitalnej” – powiedziała Ewelina Górska-Wojton, Kierownik przychodni w NZOZ Szpitala św. Anny w Piasecznie.

„Pralko-suszarka od Haier została zainstalowana w Zespołach Ratownictwa Medycznego. Możliwość wyprania odzieży po skończonym dyżurze daje nam ogromną ulgę. W obliczu obecnej sytuacji nie mamy dylematu co zrobić z ubraniem – czy prać w domu i narażać naszych bliskich, czy oddawać do pralni” – dodaje Kamil Barczyk, dyrektor Szpitala Powiatowego w Bolesławcu.

„Haier od samego początku swojej działalności, czyli od roku 1984, produkuje elektronikę użytkową oraz sprzęt AGD. Jedną z kluczowych zasad, którymi kieruje się w swojej działalności, jest to aby pozostawać blisko ludzi i ich bieżących problemów. W ostatnich tygodniach dewiza ta nabrała dla nas zupełnie nowego znaczenia. Wiemy, że szpitale znalazły się w szczególnie trudnej sytuacji, dlatego też zdecydowaliśmy się wesprzeć personel medyczny dostarczając nasze pralko-suszarki z dodatkowym systemem antybakteryjnym” – uzasadnia Marcin Majchrzak, General Manager w Haier Group Poland.

Korzystając z okazji Marcin Majchrzak zwraca się z apelem – „Higiena i związane z nią bezpieczeństwo, w czasach które znamy, jeszcze nigdy nie były tak ważne. Jako marka czujemy się zobligowani do niesienia pomocy i zachęcamy innych odpowiedzialnych przedsiębiorców, aby również dołączali się do akcji pomagania.”