Bezpłatna usługa door-to-door na naprawy gwarancyjne dla wszystkich urządzeń Huawei

W związku z rosnącymi obawami o zdrowie publiczne, od dzisiaj do końca kwietnia, każdy, kto chce naprawić dowolne urządzenie Huawei w serwisie marki, może skorzystać bezpłatnie z usługi door-to-door na naprawy objęte gwarancją. Usługa ta pozwala zamówić kuriera na dowolny adres w celu przekazania urządzenia do naprawy, obejmuje też dostarczenie naprawionego urządzenia do właściciela tą samą drogą.

Zamówienie na wysyłkę urządzenia Huawei można złożyć:

– na stronie internetowej Huawei Wsparcie: https://consumer.huawei.com/pl/support/postal-repair/

– z poziomu aplikacji Huawei Wsparcie dostępnej na smartfonach marki

– kontaktując się z infolinią Huawei: https://consumer.huawei.com/pl/contact-us/

Osoby, które zdecydują się odwiedzić nowo otwarty flagowy salon serwisowy Huawei przy ulicy Siennej 39 w Warszawie lub serwis w sklepie Huawei Warszawa w centrum handlowym Westfield Arkadia, będą mogły bezpłatnie zdezynfekować swój smartfon promieniami UV. W najbliższym czasie usługa ta pojawi się we wszystkich serwisach marki.  Akcja potrwa przynajmniej do końca kwietnia. Usługa door-to-door dotyczy wszystkich urządzeń Huawei objętych gwarancją – smartfonów, tabletów, laptopów, smartwatchy, opasek sportowych, modemów oraz routerów. Każde urządzenie wróci do właściciela zdezynfekowane.