Altkom Akademia wychodzi na rynki Bliskiego Wschodu

Jedna z największych polskich firm szkoleniowych – Altkom Akademia – rozpoczęła globalną ekspansję.  Przedsiębiorstwo otworzyło już przedstawicielstwo w Dubaju i od niedzieli bierze udział w jednym z największych wydarzeń branży technologicznej na świecie – targach Gitex Technology Week w Dubaju. 

– Poza Polską jesteśmy już obecni w Europie Zachodniej. Teraz przyszedł czas na dalszy rozwój. Nasz nowy kierunek to Zatoka Perska, gdzie otworzyliśmy już swoje przedstawicielstwo. W czasie Gitex Technology Week chcemy pokazać się na światowym rynku i nawiązać relacje z firmami przede wszystkim z Bliskiego Wschodu – mówi Joanna Mihułka, prezeska Altkom Akademii.

Okno na świat

Gitex Technology Week to jedno z najważniejszych i największych wydarzeń na świecie dla branży nowych technologii i IT. Obecność ponad 4 700 wystawców stwarza świetną okazję do przeglądu światowych rozwiązań i trendów oraz nawiązania kontaktów biznesowych. Na targach pojawiają się największe światowe firmy, tj. Huawei, Intel, Cisco, Microsoft, Honeywell.

Jest to jedyny event prezentujący współczesne wizje technologiczne na tak dużą skalę. W ciągu pięciu dni targów odbywają się liczne konferencje prowadzone przez m.in. Williama Thompsona – prezesa Forbes Inisght, przedstawicieli firmy Microsoft, a także spotkania branżowe, pozwalające na nawiązanie relacji z kluczowymi rynkowymi graczami.

– Jesteśmy jedyną polską firmą szkoleniową biorącą udział w targach w Dubaju. Dla nas to szansa pokazania się światowym firmom i nawiązania bliskich relacji na rynku Zatoki Perskiej. Chcemy zadomowić się tutaj na dłużej i stać się uczestnikiem tego typu imprez nie tylko w Dubaju – mówi Rafał Poszwiński, Export Manager w Altkom Akademii.

Niezastąpione doświadczenie

Altkom Akademia działa  w branży edukacyjnej od ponad 25 lat. Jest liderem rynku szkoleniowego wyznaczającym standardy przekazywania wiedzy, rozwijania umiejętności i kształtowania postaw. Firma w swoim portfolio posiada ponad tysiąc szkoleń. Z  jej oferty skorzystało do tej pory około 650 tys. osób, wyedukowanych przez 300 certyfikowanych wykładowców. Altkom Akademia prowadzi również szkolenia w języku angielskim, i jest obecna w Europie Zachodniej. W 2020 r. prezeską firmy została Joanna Mihułka, wcześniej m.in. kanclerz poznańskiej uczelni Collegium da Vinci czy prezeska firmy edukacyjnej Sita.

W targach w Dubaju Altkom Akademia uczestniczy dzięki wsparciu programu „Go to brand” Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Uczestnictwo w targach stanowi  element strategii globalizacji działań firmy – jednym z pierwszych kroków jest rynek Zatoki Perskiej, gdzie Altkom Akademia otworzyła swoje przedstawicielstwo.